Bugs Team 1 Unit 4: zwierzęta
Unit 4 stwarza wielkie możliwości, jeśli chodzi o wzbogacenie treści z książki. Oto moje propozycje:
PREZENTACJE:
1)
![]() |
klik |
wykorzystuję ją na drugiej lekcji, jest to 17 slajdów: co drugi to zagadka - zamazane zwierzę - a co drugi to odpowiedź z podpisem, razem 8 zwierząt.
2)
![]() |
klik |
Jungle Animals - what can they do? - 36 slajdów. W pierwszej części - zgadywanki: pokazany tylko fragment zdjęcia i należy odgadnąć, co przedstawia. Druga część służy jako materiał stymulujący do tworzenia zdań o tym, co potrafią zwierzęta oraz odpowiadania na pytania.
1) do tej można się też poruszać
2) tutaj podobne słowa, ale krótsze i w formie rapu:
Teraz kilka, które od lat puszczam, specjalnie pod ten unit, znalazłam na YT:
3)
4)
5) a tu inna ruchowa, dobra po lekcji piątej:
8) Walking in the jungle
A tu piosenka, dzięki której odświeżamy zabawki z unitu 2 plus w drugiej części są zwierzęta, moi uczniowie uwielbiają tego typu piosenki z powtarzaniem:
RÓŻNOŚCI:
- W lekcji 5 (lub później) korzystam z kart, które wykorzystuję też w klasie 3 KLIK,
aby zadać pytanie typu Can KARTA jump? swim? etc. Jeśli nie znamy odpowiedzi, wpisujemy to pytanie po angielsku w Google, czasem wyskoczy odpowiedź z jakimś filmem, bardzo to angażuje moich uczniów.
- Do tego tematu polecam też filmik, jednak jest długi, ja przerywam w połowie na jakąś zabawę ruchową czy piosenkę:
"What can wild animals do?" (dodam, że znaleźliśmy z 2 błędy, więc można to wykorzystać, mówiąc uczniom, aby oglądali krytycznie, tym bardziej ich to zaangażuje).
- Zamiast 6 i 7 lekcji podręcznikowej, wprowadzam czytanie Dear Zoo, na blogu są 2 wpisy na 2 pierwsze lekcje, od 5 lat czekają na ciąg dalszy 👀 KLIK i KLIK (muszę dopisać kolejne posty, bo w tych dwóch jest ułamek moich pomysłów).
Polecam moje materiały (bezpłatnie) tu KLIK
- gdy zostaje parę minut na lekcji, włączam na YT filmiki typu Guess the jungle animal, poniżej przykład, ale jest tego mnóstwo.
Komentarze
Prześlij komentarz